איפור מתאים ונכון לנשים בגיל השלישי

עור הפנים שלנו חווה את פגעי הזמן והשנים שחלפו ומשקף אותם, כאשר בגיל השלישי נשים רבות סובלות מירידה באיכות מרקם העור, שינויי גוון, אובדן לחות ויובש בשילוב קמטוטים ונטייה לפיגמנטציה. התאמת סוג ואופן יישום האיפור המתבקש לשינויים הללו, יכול לעזור בשמירה על מראה פנים זוהר, מחמיא וצעיר יותר ולעתים גם מסייע בעיכוב הליכי ההזדקנות של העור. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכן כאן נשים יקרות מספר כלים ושיטות מומלצות לאיפור נכון, מתאים ומחמיא בגיל השלישי:

ראשית כל, הזנת העור –

הזנת העור בלחות ובחומרי מיצוק הנספגים בעור, יוצרת מילוי טבעי של סדקים, מעשירה את העור בלחות ומסייעת למנוע יובש. חשוב להקפיד על הזנת העור במוצרי טיפוח מתאימים למרקם ולסוג העור, ובעיקר להתמיד בשימוש בהם, בדגש על דגמים נבחרים של קרם פנים מומלץ ליום וללילה, וגם קרם לחות לעיניים המיועד לטיפול בעור דק יותר ומונע היווצרות של שקעי עיניים וכהויות.

נוסף להזנת העור הקבועה, יש לתת דגש על שימוש בחומרי הזנה ולחות כבסיס לאיפור כדי להבטיח היצמדות טובה יותר של האיפור, מרקם אחיד ומראה מלא ברק. בין חומרי הבסיס המומלצים להזנת העור טרם יישום האיפור כדאי לבחון שימוש בקרם לחות מועשר במסנן הגנה מפני קרינה, סרום אנטי אייג'ינג בתוספת ויטמין C להבהרת פיגמנטציה ופריימר ליצירת מרקם עור אחיד ומלא ברק.

התאמת מייק אפ –

 המייק אפ הוא פריט איפור הרמוני המיועד ליישום על כל עור הפנים. נשים רבות בוחרות במייקאפ בשלב תחילת השימוש באיפור דרך קבע ונותרות נאמנות לו גם שנים ארוכות אחרי שהקשר עימו די מיצה את עצמו עם אי ההתאמה בולטת לעין. בחירת נכונה של מוצרי מייק אפ מצריכה התאמה מדויקת לגוון העור ולעומק הפגמים אותם רוצים להסתיר. ככל שחולפות השנים גוון העור משתנה ופגמים נוספים מופיעים, מה שמצריך את שינוי הגוון וסוג המייקאפ המתאים לגוון כהה ואטום יותר במספר דרגות.

איפור העיניים –

 העור הסובב את העיניים שלנו הוא עור דקיק מטבעו ונוטה ליובש ולשקיעה עם השנים. לתיחום העין בעדינות וללא פגיעה במרקם העור הדקיק, מומלץ לעשות שימוש עם עיפרון עיניים עמיד במרקם רך. בהיבט הנראות הכללית, רצוי לטעמנו לוותר על הגוונים הכחולים שהיו נהוגים בעבר בשל השתלבותם עם שיער בצבע "חציל" ולבחור בגוונים טבעיים דוגמת חום לגווניו או שחור מסורתי. הדבר נכון גם לגבי צלליות, כאשר המראה החמים והטבעי יתמקד בגוון אחד של צללית ופחות בשילובים.

וכמובן השפתיים –

 לאורך השנים גם השפתיים שלנו נוטות להתכווץ ולשקוע, לאבד מן הנפח הטבעי ולפתח מראה סדוק. איפור שפתיים נכון ותואם גיל ייצור אשליה של עיבוי טבעי ומרקם אחיד, באמצעות שימוש בליפסטיק עשיר ברכיבי לחות שאוטם את הסדקים ומעניק מרקם סמיך שגורם לעיבוי טבעי. בכל הנוגע לשפתיים, חשוב לבחור גם כן במוצרים איכותיים ועמידים לאורך זמן ושאינם כוללים רכיבים אלרגניים או יוצרים גירוי מיותר.

טיפ בונוס: היילייטר, מוצר שכדאי להכיר –

הילייטר הוא מוצר איפור חדשני יחסית שלא היה חלק מתיק האיפור במאה הקודמת ועל כן בנות גיל השלישי פחות נוטות להכיר ולהשתמש בו. מדובר במוצר דמוי ליפסטיק המיועד להדגשת עצמות לחיים, לסת וחיטובי פנים, אשר מאפשר הדגשה והעצמה של יתרונות טבעיים ומושך את העין עם השתלבות טבעית בסגנון האיפור כולו.

איפור

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מזרן איכותי

חשיבות ההשקעה במזרן איכותי לקשישים

ככל שאנו מתבגרים, זה הופך להיות חשוב יותר ויותר לתת עדיפות לבריאות ולרווחה שלנו. היבט אחד מכריע שלעתים קרובות מתעלם ממנו הוא איכות השינה שלנו. קשישים, במיוחד, יכולים להפיק תועלת רבה מהשקעה במזרון איכותי המעניק את התמיכה והנוחות הדרושים למנוחת לילה טובה. במאמר זה נבדוק מדוע בחירת מזרון איכותי בגיל השלישי מומלצת מאוד.

רפואה משלימה – טיפול טבעי בפרקינסון

היא משפיעה על חולים שונים בצורה שונה, וגם קצב ההתקדמות שלה איננו עקבי אצל כלל המטופלים. עם זאת, ניתן לזהות את מחלת הפרקינסון באמצעות מספר

קלינאית תקשורת פרטית לגיל השלישי

פגיעות נוירולוגיות שונות, שנחשבות נפוצות בפרט בגילאים מבוגרים יותר, כמו אירוע מוחי, מחלות נוירולוגיות או דמנציה, הן פגיעות שיכולות להשפיע על חלקים נרחבים מהתפקוד שלנו.