טיפול זוגי בגיל הזהב

קשה למנוע לפעמים טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל השלישי.  אחרי כל כך הרבה שנים של  מערכת יחסים , לפעמים היא  מתערערת מסיבות שונות , אך חשוב להבין שיש פתרונות ויש אנשים שיכולים לעזור.
החיים של כל זוג יודעים עליות וירידות והקשיים יכולים להופיע בכל זמן , כאשר רבים מהזוגות בגיל השלישי סובלים מהם.
ישנן סיבות רבות לצריכת טיפול זוגי בגיל השלישי כמו: השגרה , ברגע שהזוגיות הופכת לשגרה לפעמים מתחיל לשעמם ורוצים משהו אחר.
ישנן מקרים בהם קשה לשמור על האש של מערכת היחסים כמו שהייתה בהתחלה ולעיתים אפשר לאבד עניין מהר מבן הזוג.
זה לא בושה לבקש עזרה מגורם מוסמך ובמקרים רבים זה אף עוזר לחדש את הקשר ואת האהבה בין בני הזוג.
אז שנייה לפני שרוצים לפרק את מערכת היחסים , ייעוץ זוגי זה לגמרי יכול להיות משהו שיבוא בחשבון.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בריאות הנפש

חקירת יחסי הגומלין בין בריאות הנפש והפרעות בתפקוד המיני אצל קשישים: ניתוח השוואתי

בריאות נפשית ובריאות מינית הם שני היבטים חיוניים של רווחה כללית, במיוחד באוכלוסייה המבוגרת. ניתוח השוואתי זה מתעמק ביחסים המורכבים בין בריאות הנפש והפרעות בתפקוד המיני, תוך התמקדות ספציפית באימפוטנציה ובטיפול בה בגלי הלם. על ידי בחינת יחסי הגומלין בין שני הגורמים הללו, אנו שואפים להשיג הבנה מעמיקה יותר של המנגנונים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים המשפיעים על התפקוד המיני אצל אנשים מבוגרים.

מזרן איכותי

חשיבות ההשקעה במזרן איכותי לקשישים

ככל שאנו מתבגרים, זה הופך להיות חשוב יותר ויותר לתת עדיפות לבריאות ולרווחה שלנו. היבט אחד מכריע שלעתים קרובות מתעלם ממנו הוא איכות השינה שלנו. קשישים, במיוחד, יכולים להפיק תועלת רבה מהשקעה במזרון איכותי המעניק את התמיכה והנוחות הדרושים למנוחת לילה טובה. במאמר זה נבדוק מדוע בחירת מזרון איכותי בגיל השלישי מומלצת מאוד.

רפואה משלימה – טיפול טבעי בפרקינסון

היא משפיעה על חולים שונים בצורה שונה, וגם קצב ההתקדמות שלה איננו עקבי אצל כלל המטופלים. עם זאת, ניתן לזהות את מחלת הפרקינסון באמצעות מספר