פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ

מודעות בעיתון מזוהות בדרך עם אירועים משמחים או עם פרסום מוצר או שירות. אך למרבה הצער גם אבל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. אז מה עושים כשחבר, בן משפחה או אדם קרוב נפטר ורוצים לעדכן בכך את הסביבה הקרובה? אפשר לתלות מודעת אבל בבניין ובאזור המגורים. אך אם רוצים להגיע לתפוצה רחבה יותר במהירות, מומלץ לפרסם מודעת אבל בעיתון.

 

למה חשוב לפרסם מודעת אבל בעיתון?

 

חשבו לרגע, כמה לא נעים להתעדכן בדיעבד בכך שאדם שאתם מכירים נפטר ולא ידעתם על כך כלל. לא הייתה לכם הזדמנות לשלוח הודעת תנחומים או להגיע לנחם. מודעת אבל המפורסמת בעיתון וכוללת את שם הנפטר, מועד הלוויה ומקום השבעה, מאפשרת לקרובים לעדכן גם את המכרים הרחוקים לגבי הדבר, לא כדי לצער אותם, אלא כדי לאפשר להם להגיע ולחלוק לנפטר כבוד אחרון, או לנחם את המשפחה האבלה.

 

מודעות אבל בעיתון הארץ

 

בשעות הראשונות לאחר היוודע דבר הפטירה, קרובי הנפטר עסוקים באבלם, בארגון סידורי הקבורה ואין להם הזמן או המצב הנפשי לעסוק בעדכון התפוצה הרחבה של אנשים שעימם הנפטר לא היה בקשר יומיומי ולא תמיד יש דרך לדעת מיהם ולהשיגם. במצב כזה פרסום מודעות אבל בהארץ יאפשר להגיע לתפוצה רחבה של אנשים בכל מקום. לעדכן על דבר הפטירה בדרך מכובדת ולאפשר לכל מי שמעוניין – לחלוק כבוד אחרון לנפטר.

 

כיצד מתפרסמות מודעת אבל בהארץ?

 

פרסום מודעות אבל בעיתון הארץ מתבצע בפונט אחיד בצבע שחור על גבי לבן. במודעה מעודכנים פרטי הנפטר כולל שם פרטי מלא, כינוי אם יש, שם משפחה, מועד קיום ההלוויה עם שעה מדויקת ומיקום. כדי לאפשר הגעה קלה לשבעה מומלץ לציין במודעה כתובת מדויקת כמו גם את שמות בני המשפחה האבלה לצורך זיהוי מלא. לפורמט מודעות אבל בעיתון הארץ יש מבנה קבוע ונוסח אחיד הניתן לשינוי קל. אך אם נתבונן על כלל מודעות האבל אפשר לראות אחידות מסוימת הן בסגנון  והן בניסוח.

 

כל הסיבות לבחור דווקא בעיתון הארץ

 

כאשר בני משפחת הנפטר מעוניינים להגיע לכלל המכרים בארץ ללא התעסקות רבה, הם צריכים לבחור בעיתון בעל תפוצה רחבה. פרסום מודעת אבל הארץ נעשה בעיתון בעל מוניטין עשיר, חוג קוראים נאמן וותיק בעל חשיפה גבוהה של מעל 110,000 מנויים פרטיים ועסקיים. בנוסף לכך, פרוצדורת הפרסום קלה ומהירה. יש לבחור את הנוסח הרצוי, להעביר אותו עם הפרטים המלאים, לאחר מכן המודעה חוזרת לאישור המפרסם ומועברת להדפסה.

 

כיצד אדע איזו מודעה תתאים?

 

כל מי שמעוניין לפרסם מודעות אבל בעיתון הארץ יכול לבחור את הנוסח מבין התבניות הקיימות לדוגמה. התבניות מגיעות במספר גדלים ובפורמטים שונים. ניתן לבחור במודעה של קוביית 4 אינטש 6 אינטש 9 אינטש ו 12 אינטש. קרובי הנפטר בוחרים את גודל המודעה המתאימה להם לפי צורך אישי. במקביל למודעת אבל אפשר לפרסם גם מודעת אזכרה במלאת שלושים יום  מיום הפטירה. בנוסף, בעיתון הארץ אפשר לפרסם מודעת השתתפות באבל, שבאמצעותה חברות מסחריות ואנשים פרטיים יכולים להביע את צערם והשתתפותם עם משפחת הנפטר.

 

היתרונות של פרסום בעיתון

 

אנשים רבים נוטים בימים אלֿו לפנות לפלטפורמות הדיגיטליות. אך כשמדובר במודעת אבל חשוב לקחת בחשבון את העובדה שהמודעה מגיעה גם לקהל יעד בוגר שאינו נמצא תמיד בדיגיטל. כמו כן, המודעה עצמה מונצחת על הנייר ונשארת לתמיד. כך שבמקרה של מודעות מסוג זה, דווקא פרסום בעיתון בתפוצה רחבה יכול להיות יעיל הרבה יותר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בריאות הנפש

חקירת יחסי הגומלין בין בריאות הנפש והפרעות בתפקוד המיני אצל קשישים: ניתוח השוואתי

בריאות נפשית ובריאות מינית הם שני היבטים חיוניים של רווחה כללית, במיוחד באוכלוסייה המבוגרת. ניתוח השוואתי זה מתעמק ביחסים המורכבים בין בריאות הנפש והפרעות בתפקוד המיני, תוך התמקדות ספציפית באימפוטנציה ובטיפול בה בגלי הלם. על ידי בחינת יחסי הגומלין בין שני הגורמים הללו, אנו שואפים להשיג הבנה מעמיקה יותר של המנגנונים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים המשפיעים על התפקוד המיני אצל אנשים מבוגרים.

מזרן איכותי

חשיבות ההשקעה במזרן איכותי לקשישים

ככל שאנו מתבגרים, זה הופך להיות חשוב יותר ויותר לתת עדיפות לבריאות ולרווחה שלנו. היבט אחד מכריע שלעתים קרובות מתעלם ממנו הוא איכות השינה שלנו. קשישים, במיוחד, יכולים להפיק תועלת רבה מהשקעה במזרון איכותי המעניק את התמיכה והנוחות הדרושים למנוחת לילה טובה. במאמר זה נבדוק מדוע בחירת מזרון איכותי בגיל השלישי מומלצת מאוד.

רפואה משלימה – טיפול טבעי בפרקינסון

היא משפיעה על חולים שונים בצורה שונה, וגם קצב ההתקדמות שלה איננו עקבי אצל כלל המטופלים. עם זאת, ניתן לזהות את מחלת הפרקינסון באמצעות מספר